🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا باور نمی آید……

(ثبت: 254364) دی 7, 1401 
مرا باور نمی آید……

🥀 مرا باور نمی آید 🥀

نمی دانم چرا شبهای هجران سر نمی آید
پیامی آشنا از صبح روشنگر نمی آید

یکی در گوشه ی عزلت سراغم را نمی گیرد
به ماتمخانۀ من هیچ کس دیگر نمی آید

به رویم هیچ گل درگلشن هستی نمی خندد
به سویم هیچ ساقی با می وساغرنمی آید

سموم نامرادی می وزد بر گلشن جانم
از آن دیگر گل اشکی ز چشمم بر نمی آید

به کیش من خطاباشدگرفتن دست آن رهرو
که در راه طلب شادان به پای سر نمی آید

ز عشق سینه سوزش تاابد دل بر نمی دارم
ز راه مرحمت هر چند آن دلبر نمی آید

چنان با ناامیدی خو گرفتم کز ره یاری
اگر گویند می آید ، مرا باور نمی آید

چه گویم بارها کاین شکوه ها از طالع وارون
به مضمون درنمی گنجدبه گفتن درنمی آید.

 

💕 دکتر عباس خوش عمل کاشانی 💕

🕊🕊🕊🕊🕊🕊 🕊🕊🕊🕊🕊

 

🥀 کجا رفت آن طراوتها؟ 🥀

چنان گفتى كه ديگر از تو كارى بر نمى آيد
به تيمارت صداى ساقى و ساغر نمى آيد

پريشان خاطرى بسيار از ترفند تنهايى
تو را خاطر نوازى شوخ و خنیاگر نمى آيد

ملول و خسته اى از در جهانى تنگ دل بودن
سر آرامشت آرام بر بستر نمى آيد

نمى دانم چرا اينقدر دردانگيز مى نالى
چرا طوفان درد از جسم و جانت در نمى آيد

شگفتا شاعرى با آن همه شعر نشاط آور
چنين آزرده و غمگين ، مرا باور نمى آيد

كجارفت آن طراوت هاى شور انگيز و رؤيايى
كه مى جوشيد از شعرت ، چرا ديگر نمى آيد

به روى لب گل لبخند بنشان گر چه غم دارى
دواى زخم هاى غم ازين خوشتر نمى آيد

ببخش اى دوست من هم چون تو در غربت گرفتارم
به خاطرخواهى انديشه شعر تر نمى آيد.

 

💕 دکتر محمد روحانى(نجوا كاشانى ) 💕

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود بر حضزت استاد گرانمهرم

    بسیار زیباست
    درودها بر جناب دکتر محمد روحانى(نجوا كاشانى)

    در پناه خدا 🌿👏👌🌹🌿

  2. استاد ارجمند
    ادیب فرزانه
    چون گذشته زیبا بود
    و بسیار دلنشین
    سپاس

  3. درود بر شما جناب استاد خوش عمل کاشانی گرامی

    از شعر پاکتان بهره مند شدم

    عالی ست

    همچنین شعر زیبای جناب نجوا کاشانی

    زنده باشید

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا