🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از جنس آسمان

(ثبت: 210282) خرداد 8, 1398 

 

مردی از جنس آسمان
به آسمان برگشت
و دنیا هرچه گشت‌
مثل او پیدا نکرد
وقتی که کاسه ی شیر
چاره ی فرق خونی نیست
یتیمان کوفه دانستند
ماجرا چیز دیگری ست
فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    خرداد 8, 1398

    درودتان
    احسنت
    احسنت
    احسنت
    دستمریزاد

    👏👏👏👏👏👏👏👏

    🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸

  2. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1398

    سلام و درود

    خیلی خوب بود .
    آفرین دخترم

    در پناه خدای علی 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. علیرضا حکیم

    خرداد 9, 1398

    درود بانو
    زیبا سرودید

  4. محمدرضا شكري

    مهر 22, 1400

    دلنشين بود قلمتان مانا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا