🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرد حرف

(ثبت: 1269) فروردین 30, 1395 
مرد حرف

نکند کر شده باشیم مبادا کوریم

پس چرا این قدر از خاطره ی هم دوریم

 

نکند با همه قهریم و زهم بیگانه

این چه حسی است خدایا نکند مغروریم

 

پشت سر غیبت هم کرده سپس می خندیم

بعد از آن داد سخن داده که بی منظوریم

 

چونکه ظلمی به کسی می رسد از همتایی

می گریزیم که تسلیم بساط زوریم

 

این جماعت که همه دعوی مردی داریم

مرد حرفیم ز همراهی هم معذوریم