🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرز و بوم جاودان

(ثبت: 259472) اردیبهشت 20, 1402 

مرز و بوم جاودان

ملتی سرور جهان گردید
که پر از قدرت و توان گردید

مثل خورشید مشرق امید
روز و شب گرم و بی امان گردید

لانه ی نره شیر غران است
بیشه ای که پر از جوان گردید

پای تدبیر پیر مردان است
نوجوانی که قهرمان گردید

ملتی که امید را فهمید
مثل دریای بیکران گردید

بال پرواز آرزوهایش
لایق اوج آسمان گردید

کودکانش نشانه ی شوقند
مرز و بومی که جاودان گردید

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 20, 1402

    احسنت
    سلام و درود تان

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 20, 1402

    احسنت جناب معصومی ارجمند
    👏🌺👏🌸👏🌺🌸💐🍃

  3. معین حجت

    اردیبهشت 20, 1402

    درود جناب معصومی …
    ان شاالله که به روزهای اوجش باز گردد این میهن عزیز👏💐

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1402

    سلام و درود بر حضرت دوست

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا