🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرقد گلپوش

(ثبت: 228315) تیر 1, 1399 

 

مرقد گلپوش
￿
«یک قطعه از بهشت در آغوش مشهد است»
یا درّ جنت است که بر گوش مشهد است
￿
پر می‌کشد کبوتر دل سوی آن مکان
بیچاره مدتیست که مدهوش مشهد است
￿
یاری ز ابر می‌طلبد ،خور، چو بیند آن
خورشید بی‌غروب که بر دوش مشهد است
￿
گر شد ز نیش طعن عدو چون شفق دلت
مرهم ، تو را ، قسم بخدا ، نوش مشهد است
￿
گر خاک ما تمام ،ز ارزش چنان طلاست
نعمت ز جود مرقد گلپوش مشهد است
￿
پر کرده آسمان و زمین را رضا رضا
دلها بسوی ظاهر خاموش مشهد است
￿
حسن سمیعی جندقی صارم
￿

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    تیر 1, 1399

    سلام

    با خونم می نویسم شما شاعر بزرگی هستید

    درودتان

    در پناه خدا
    🌹🌹🌹

    • حسن سمیعی

      تیر 1, 1399

      سلام و عرض ادب جناب استاد این نظر لطف شماست بنده کوچکترین کار آموز این محفل پاک هستم🌷🌹🌷

  2. با سلام و درود خدمت شما
    بسیار زیبا
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷
    تقدیم به شما
    🌹🌹🌹🌹🌹
    از دور می رسد به حضورت سلام ما.
    امام زیارتت به حرم چیز دیگر است.
    🌹🌹🌹🌹

    • حسن سمیعی

      تیر 1, 1399

      سلام هزاران درود به چشمان زیبابینتان🌸🌺🌷🌹

  3. سلام استاد.
    اجرتان با مولا

  4. تیر 1, 1399

    درود استاد سمیعی عزیز
    بسیار عالی💐🌹👌🌹💐

    • حسن سمیعی

      تیر 1, 1399

      نظر لطف شماست بینهایت ممنون استاد🌹🌷🌹🌷

  5. علی معصومی

    تیر 1, 1399

    درود و عرض ادب
    و احسنت بر شما
    جناب سمیعی نازنین
    ◇◇◇◇
    آوای ناب زمزمه چاووش مشهد است
    بال کبوتر است که تنپوش مشهد است
    🌿🌺🌸🌷🌸🌺🌿

    • حسن سمیعی

      تیر 1, 1399

      سلام و عرض ادب جناب استاد معصومی هزاران درود 🌸🌺🌷🌹

  6. بسیار عالی. 👌

  7. درودها جناب سمیعی گرانمهر
    لب مریزاد
    🌹🌹🌹

    • حسن سمیعی

      تیر 2, 1399

      یک کهکشان سپاس عزیز🌸🌺🌷🌸🌺🌷

  8. سپیده طالبی

    تیر 2, 1399

    زیباست
    درود بر شما بزرگوار🌺

    • حسن سمیعی

      تیر 2, 1399

      از لطفتان یک دنیا ممنون🌸🌺🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا