🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ قاصدک ها

(ثبت: 227693) خرداد 20, 1399 
مرگ قاصدک ها

 

“مرگ قاصدک ها”

در پیچ و تاب ناشدن ها
بن بست را یادآوری کرد
آن را که منکر میشدم باز
بار دگر دردآوری کرد

امید را با دست خود کشت
تندیسی از بیهودگی شد
آرامشم را با خودش برد
سوهان روح زندگی شد

او بود سرتاسر سیاهی
پشت نقاب عشق پنهان
زین رو به آسانی لگد زد
زیر وفا و عهد و پیمان

آنان که در پشت نقابند
پشت نقاب آدمک ها
در انتظار فرصتی ژرف
دنبال مرگ قاصدک ها

ای آدمک ای چند چهره
از من به تو یک یادگاری
این قصه را آغاز کردم
روزی بدون روزگاری

ف. م حسنی

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1399

    👏👏👏
    🌹🌹🌹

  3. سپیده طالبی

    خرداد 20, 1399

    درود بر شما بانوی نازنین
    زیبا بود هر چند غمین بود
    دست مریزادتان باد🌺