🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ

(ثبت: 235778) بهمن 20, 1399 

– مرگ:

وقتی زنی؛
در سُفره ی مردان هرزه شهر،
گرسنگی کودکان خود را
سیر می‌کند؛
آغازِ سمفونی ی سراب مرگ
نُت زده می‌شود!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 20, 1399

    معمولا حرف های درست ، طعم تلخی دارند.
    بهره بردم و دورد بر شما

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 20, 1399

    🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا