🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسیری رها

(ثبت: 980) اسفند 20, 1394 

صدایم به موجِ صدایت گرفت

  نفس  را نسیمِ هوایت گرفت

 

 دلم رفت تا پرتگاهِ  سقوط

من افتاده بودم، خدایت گرفت

 

 پل  روز  بر رود  طغیان زدم

 شبی که دلِ من برایت  گرفت

 

قدم می زنم در  مسیری رها

ازآن دم که من را دعایت گرفت

 

  مرا شعر حرفی ست بی انتها

  که ازعشق،رنگ و سرایت گرفت

 

صفایی به مثلِ صفای تو نیست

 که جان را به سعی و صفایت گرفت

 

 به امید آن صبح   این خسته  شب

  غزل گفت و وام از ولایت گرفت