🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 14 
  1. سلام و درود
    امید که دشواری هایتان آسان شود
    و راه تان امیدانگیز تر

  2. سلام و درود

    به آفرین ها

    • دی 26, 1401

      🙏🌷

  3. جواد مهدی پور

    دی 26, 1401

    درود بر شما

    مسیر عبور همیشه دشوار بود اما این روز ها دشوارتر شده است

    زنده باشید

    💐🙏

  4. طارق خراسانی

    دی 26, 1401

    سلام
    شعر محزون شما ذهن مرا به سوی شعری منسوب به جناب حافظ رهنمون شد:
    این چه شوریست که در دور قمر می بینم همه آفاق پر از فتنه و شر می بینم
    دختران را همه جنگست و جدل با مادر پسران را همه بدخواه پدر می بینم
    ابلهان را همه شربت زگلابست و شکر قوت دانا همه ازخون جگر می بینم
    اسب تازی شده مجروح به ریز پالان طوق زرین همه در گردن خر می بینم
    پند حافظ بشنو خواجه برو نیکی کن که من این پند به از گنچ و گهر می بینم
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • دی 26, 1401

      سلام
      🙏🌷

  5. سیاوش آزاد

    دی 26, 1401

    سلام
    فانّ مع العسر یسرا، انّ مع العسر یسرا

  6. درود بر شما
    زندگی همین است
    پستی و بلندی دارد.اما خدا اینجاست و ناظر و حاظر اعمال ما.
    در پناه خدا موفق باشید
    💐💐💐💐💐

    • دی 26, 1401

      سلام
      سپاس مهربان بانو🌷

  7. زهرا آهن

    دی 26, 1401

    درود بر شما مهربانو آجورلو

    میهمان سروده ی شما بودم

    امید که روزهای روشن پیش روی همه ی ما باشد🌺🌷

    • دی 26, 1401

      سلام
      سپاسگزارم از دقت و توجه شما
      به آرزوی بهترینها🌷🌷🌷

  8. مهرداد مانا

    دی 26, 1401

    من نیز عرض ادب دارم و سلام

  9. مهر بانوی سرزمینم
    زیبا بود
    لذت بردم از خواندن این اثر
    مهرتان ماندگار

    • دی 27, 1401

      سپاسگزارم🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا