🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسیر عطر گندمزار

(ثبت: 243793) دی 2, 1400 

مسیر عطر گندمزار

به یلدا می سپارم رقص گیسوی سیاهت را
به صحرا می فشانم ململ مهر گیاهت را

به زیر آسمان شهر بی پایانی از اختر
دمی ویرانه می گردم سکوت نور ماهت را

نمی جویم به غیر از بامدادانیکه می فهمد
مسیر عطر گندمزار خورشید پگاهت را

بامیدی که می ریزی شبانگاهی به شریانم
شراب گوشه ی چشم و نگاه گاه گاهت را

عبور رگ رگی از چشمه سار نور می سازم
تمام پیکری جا مانده در بند گناهت را

نمی دانی که عمرم در تمنایت چسان طی شد
چرا افتاده ام از پای خود این نیمه راهت را

بگیر آنگونه در دستت مهار سرنوشتم را
که مشتاقانه پی گیرد مسیر راه و چاهت را

 

 

 

 

نقدها
  1. بگیر آنگونه در دستت مهار سرنوشتم را
    که مشتاقانه پی گیرد مسیر راه و چاهت را
    بسیار زیبا!
    زنده باد شاعر!

نظرها
  1. سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. صفا یغمایی

    دی 2, 1400

    نمی دانی که عمرم در تمنایت چسان طی شد……
    درود جناب معصومی
    بنده از تمام غزل لذت بردم مخصوصا این مصرع
    موفق باشیداستاد

  3. درودد بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

  4. خسرو فیضی

    دی 2, 1400

    . درودهایم نثارتان باد 🌺
    . زیباست خرامش کلک تان چون
    . باد و رقص نازک شاخه های بید
    . گلواژه گان مهرو شعر و عشق
    . استاد گرانمهر مانند همیشه اندیشه گوهر بارتان
    . همره قلم توانایی غزلی ناب ترسیم کرده
    . در پناه ایزد یکتا باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

  5. سلام ودرود بسیار بسیار زیبا
    قلمتان نویسا استاد
    🌸🌼🌺

  6. فریبا نوری

    دی 2, 1400

    نمی جویم به غیر از بامدادانیکه می فهمد
    مسیر عطر گندمزار خورشید پگاهت را

    درودها استاد معصومی گرانقدر

    🌷🌿🌷🌿🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا