🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشروط

(ثبت: 257892) فروردین 12, 1402 

 

میروی
نگاه میکنم
خالی نیست
لبخندت
شادی ست
شرط ماندن زمستان
خوشحالی آدم برفی ست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 10 
  1. فریبا نوری

    فروردین 12, 1402

    از آنجا که در عالم واقع، شرط خوشحالی و بقای آدم برفی ماندن زمستان است در عالم تخیل شاعر عکس شرط زمانی صادق است که زمستان عاشق آدم برفی شده باشد

    با درود بیکران

  2. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1402

    سلام و درود بر دختر عریزم

    بابت این سپید بسیار زیبایت جایزه ای را برایت در نظر گرفته ام
    به زودی تقدیم خواهد شد

    آفرین دخترم عالی بود

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. غلامحسین جمعی

    فروردین 12, 1402

    درود و سپاس بر شاعر بزرگوار و فرهیخته ام سرکار خانم هاشمی هم ولایتی عزیز و گرامی
    دستمریزاد سپید روسفیدیست وزیبا و دلنواز و دوست داشتی
    چقدر این تابلو زیر حرف و حدیث و فلسفه پشت آن قایم شده است
    .شرط ماندن زمستان
    خوشحالی آدم برفی ست
    دمتان گرم و قلمتان نوبسا و روان نویس باد
    🙏🙏🙏🙏👏👏👏🙏🙏🙏

    • فاضله هاشمی

      فروردین 12, 1402

      سلام سپاسگزارم استاد عزیز 🌺

  4. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 12, 1402

    درود بر شما
    ❤️🌹🌹❤️🌹

  5. مهدی سیدحسینی

    فروردین 13, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا