🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشڪے رنگِ عشق است!

(ثبت: 266512) دی 5, 1402 
مشڪے رنگِ عشق است!

شبیہِ شب ڪہ چشمش چادرِمشڪے بہ‌ تن ڪرده

نگاهم با حجاب‌ست آشتے با رنگِ خاصِ عشق!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 5, 1402

    درودتان جناب دکترلاهیجی بزرگوار
    تک بیت زیبائی‌ست.
    احسنتم .
    موفق و پایدارباشید.
    🌺🌺🌺