🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معنای من

(ثبت: 262580) مرداد 12, 1402 

 

معنای من
آنقدر دشوار نیست
روی بالش
جای باران را ببین

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. پروانه آجورلو

    مرداد 12, 1402

    درود فاضله جان
    کوتاه می‌نویسی و زیبا
    جسارت مرا ببخش
    وقتی خواندم
    آخرش در ذهنم اینطور نقش بست
    معنای من
    آنقدر دشوار نیست
    روی بالش
    خط باران را بخوان
    💓🌷

  2. سپیده اسدی(مهربان)

    مرداد 12, 1402

    فاضله بانو مرحبا نظرمرا نیز مهربانو پروانه گفتنه اند 👏👏👏

  3. مهرداد مانا

    مرداد 12, 1402

    من هم با پروانه خانم موافقم

    راستی سلام دخترم
    بهتری؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا