🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مفعول مفاعیل مفاعیل فعل

(ثبت: 258840) اردیبهشت 5, 1402 

 

مفعول مفاعیل مفاعیل فعل
ما عاشق سایت شعر پاکان هستیم
دلباخته ایم و سینه چاک و مستیم
در محفل ما خوش نبود رنجیدن
زان روست که با پاکدلان پیوستیم

در سایت وزین شعرا بودم دوش
دیدم دو سه صد شاعر گویا و خموش
بر گوش رسید ازین میان بانگ خروش
خاموش و بی سخن شدم دادم گوش

از رنجش صاحبنظران رنجیدم
وز بعض سخنهای گران رنجیدم
رنجیدن یاران مرا رنجاند و
تا صبح شدم دل نگران رنجیدم

در شعر گهی قاعده ها می شکند
گه وزن و ردیف بیصدا می شکند
گر وزن رباعی شکند حرفی نیست
من در عجبم که دل چرا می شکند

ای شاعر شعرهای موزون خوش باش
یکسان نبود سپهر گردون خوش باش
مفعول مفاعیل مفاعیل و فعل
گر شد کمی از قاعده بیرون خوش باش

#امیر_وحدتی_یگانه

پ.ن: تقدیم بحضور جناب استاد جمعی و استاد حاج محمدی و سایر اساتید گرانقدر شعر پاک

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 5, 1402

    سلام و درود

    چه حضور زیبا و به موقعی

    از شعر زیبای تان لذت بردم

    یک نکته عرض می کنم جناب استاد ابراهیم جاج محمدی و حضرت استاد جمعی دوبال پرواز نقد می باشند.
    هر دو بزرگوار عزیز جان هستند.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • امیر وحدتی "یگانه"

      اردیبهشت 5, 1402

      درود و عرض ادب بر حضرت دوست، استاد خراسانی ارجمند.
      شکی نیست که جنابعالی و استاد جمعی و استاد حاج محمدی از مفاخر شعر و ادب بویژه در این سایت وزین هستید و هستند. سایه تان مستدام.
      🌱🌺🌺🌺🌱

  2. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 5, 1402

    به به چقدرزیبا دستمریزاد استاد
    قلمتان نویسا

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 5, 1402

    سلام و درود و ارادت و خدا قوت

  4. علی معصومی

    اردیبهشت 5, 1402

    درودها حناب یگانه نازنین
    ♡♡♡♡

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا