🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منتظرم …

(ثبت: 794) بهمن 24, 1394 

.

جمعه ها  گر دل پریشان باشدم اینجا ، که هست !

چون نگاری  در کناری   بایدم  اینجا  ،  که نیست !

 

ماجد
 پ.ن

تقدیم به مولامان

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1394

    سلام جناب ماجد شاعر

    به به

    تک بیت زیبایی بود و استادانه

    در پناه حق  شاد زی…………………………………………………………..

  2. سوگند صفا

    بهمن 25, 1394

    سلام و درود جناب مصطفوی…..

    کوتاه و زیبااااااااست…

    برقرار باشین

    یاحق

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 25, 1394

    به به

    عااالی بود 

    در پناه حق 

  4. عسل رادمنش

    بهمن 25, 1394

    سلام و مهر

    زیبا بود/مانا باشید

  5. نگار حسن زاده

    بهمن 25, 1394

    درود بر شما

    بسیار زیبا

    موفق باشید

  6. دینا پاکزاد

    بهمن 25, 1394

    سلام

    خیلی خوب بود.مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا