🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من برای تو هستم…

(ثبت: 1933) تیر 18, 1395 

When in all over the universe;

Billions of galaxies passionately dance;

And when in every galaxy billions of stars cheer with glee;

And when round every star;

hundreds of planets sing the hymn of life;

Why are we in thought of war?

What hands have snatched away our bliss?

I, cry out the word Love on Earth.

I’m for you.

You, for Love.

And Love for everyone…

( Tariq Khorasani)

وقتی در هستی ،

میلیاردها کهکشان عاشقانه می رقصند

هنگامی که در هر کهکشان میلیارد ها ستاره شادمانه می خندند

وهنگامی که برگردِ هرستاره

صدها سیاره پرده ای از عشق را می نوازند .

ما چرا به جنگ می اندیشیم؟

کدامین دست  ،

شادی را از ما گرفته است؟

 واژه ی عشق را در زمین فریاد می زنم

من برای تو هستم

تو برای عشق

وعشق برای همه…

(طارق خراسانی)

 

استخراج از کتاب چشم سوم