🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من

(ثبت: 243426) آذر 20, 1400 
من

 

تو را
از دوست داشتن کم نمیکنم
جواب «من» نمیشود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 20, 1400

  2. طارق خراسانی

    آذر 20, 1400

    سلام فاضله عزیزم

    کوتاه زیبای پر از ایهام ست

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌷🌿

  3. خسرو فیضی

    آذر 20, 1400

    . با بهترین درودهایم 🌺
    .
    . تو را
    . از دوست داشتن کم نمیکنم
    . جواب «من» نمیشود
    .
    . ایراندُخت فرزانه ریسمان کوتاهی از کلک هنرمندتان
    . به پای هزاران ، هزار !! چه تفکری می طلبد !!!
    . بمانید و بیاموزید رسم و آئین سرودن را 🌺🌿🌺

  4. کبری محمدی

    آذر 20, 1400

    سلام
    کوتاه زیبایی ست
    قلم تان هماره سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  5. محمدعلی رضاپور

    آذر 20, 1400

    سلام و درود بر شما 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا