🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهتاب پریشان

(ثبت: 7031) آبان 12, 1397 
مهتاب پریشان

                            مهتابِ پریشان…….

        جانا تو بزن طبلی،، رُسوا شدنش با من
        می نوش تو بی پروا،،سَقّا شدنش با من

        یک دفعه بر این مجنون،، اِبراز نَما عشقت 
        هر دفعه   به راه  تو ،،شیدا شدنش با من

         مهتابِ  پریشانم، از  ناز  تو حیرانم
         اَندیشه هجرانت ، اِنشا تو مَکُن بر من

         بگشای دمی آغوش،،ای سرو چمان من  
         کُن میل فریبم را ،،اِغوا شدنش با من 

         یک دم زِ رَهِ اُلفت ،بر من نظری اَفکن     
         یک عمر در آن حالت ، در جا زدنش با من 

         از لعل لَبَت جانا ،یک بوسه حلالم کن 
         این وعده شیرین را فردا ندهش بر من

          گر جان مرا خواهی ،،تاخیر نخواهم کرد
           لکن غم دوری را  ، اِهدا  تو مکن  بر من

          گویند به من یاران ،عشق تو خطا باشد
          جز راه خطایت رَه ، پیدا نشود بر من

          هر سو نظر اندازم ، سیمای تو می بینم 
           آن سِرِّ دلِ خود را حاشا تو مکن بر من

           ادامه دارد……………..

           علی احمدی (حادثه)

           این هدیه حقیرانه ،یادگاری  به خواهر بزرگوارم مهتاب گرامی 

نظرها 13 
  1. شکیبا درخشانی

    آبان 12, 1397

    درود ها جناب احمدی گرامی 

    غزل بسیار بسیار زیبا و عاشقانه ای سروده اید 

    شیوا دلنشین و عالی 

    تقدیمی بسیار زیبائیست 

    لذت بردم‌

    هزاران گل نثار شعر زیبایتان

    • علی احمدی

      آبان 12, 1397

      مهر بانو درخشانی شاعره خوش نگار و ادیب فرزانه بنده نوازی فرمودید سپاس بی مر از مهر بی حصرتان گرامی

  2. مازیار نژادیان

    آبان 13, 1397

    درودها 

    • علی احمدی

      آبان 13, 1397

      هزاران هزار بار سپاس بی مر از مهر بی حصرتان استاد نژادیان والا قدر 

  3. مهتاب دوستان

    آبان 13, 1397

    درودها و مبارک خواهر گرامیتان

    و نام زیبایشان را بسیار دوست دارم

  4. علی احمدی

    آبان 13, 1397

    بیکرانه درودهای جاودان استاد والا مقام مهتاب دوستان گران ارج بنده نوازی فرمودید و می آموزم از محضرتان و بنده هم ستایش می نمایم نام شیوا و قدسی مآب مهتاب را …نام کتاب جدبد شعرم هم منظومه مهتابی نهادم …..شادزی و استوار پاینده به مهر پروردگار 

  5. اکبر رشنو

    آبان 13, 1397

    درود

    و

    دستمریزاد

    • علی احمدی

      آبان 13, 1397

      بنده نوازی فرمودید حضرت استاد رشنوی والامقام سپاس بی مر از مهر بی حصرتان استادم

  6. محمدعلی رضاپور

    آبان 13, 1397

    • علی احمدی

      آبان 13, 1397

      گل باران باد لحظه های زندگی شما شاعر بزرگوار جناب رضا پور سپاس 

    • علی احمدی

      آبان 13, 1397

      گل باران باد لحظه های زندگی شما شاعر بزرگوار جناب رضا پور سپاس 

  7. فرشته

    اسفند 12, 1398

    بسیار زیبا بود فیض بردم

    • علی احمدی

      اسفند 24, 1398

      شاعر والاقدر مهربانو فرشته گرامی ، زیبا می خوانید سپاسمندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا