🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهربان مادرِ همیشه شاعرم!

(ثبت: 249975) مرداد 19, 1401 
مهربان مادرِ همیشه شاعرم!

 

مادرم!

از زمانِ ذوقِ کردنِ غزل

وقتِ بی نهایتِ امید

در نگاهِ پاکِ کَـل!

گاه شاعرانه گریه می‌کنی

گاه حل که می‌شوی

جایِ قافیه

با ردیفِ دلپسند

در درونِ استکانِ شعر بی درنگ

غنج می‌رود دلم!

 

مثل فنج

مثلِ غمزهٔ حلالِ مرغِ عشق

دوست‌دارمت!

دوست‌دارمت!

دوست‌دارمت!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

تقدیم به سرکارخانم طلعت خیاط پیشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا