🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موریانه‌ی کار

(ثبت: 244533) دی 26, 1400 

 

[تقدیم به کودکان کار]

مرد نبود
اما کارهای مردانه می‌کرد
کودکی که،
موریانه‌های کار
ساقه ی لبخندش را
جویده بود!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 26, 1400

    سلام و درود

    کوتاه زیبا و پر دردی ست

    “جویده بودند”

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • سیاوش آزاد

      دی 26, 1400

      سلام استاد برای جمع غیر عاقلان نمیتوان فعل مفرد آورد؟ متشکر

  2. سیاوش آزاد

    دی 26, 1400

    سلام
    بنظرتان این ویرایش چگونه است

    موریانه‌های کار
    جویده بود
    ساقه ی لبخند کودکی را که
    مرد بود

  3. دادا بیلوردی

    دی 26, 1400

    درود🌹

  4. سلام و درود
    جناب فلاحی گرانقدر،
    شما که در عرصه ی گونه های نوین شعری، این قدر پویا هستید!
    به عرض می رسانیم که:
    یکم بهمن، چهارمین سالروز شعر سروش است.
    امید که این روزها در جهت گسترش گونه ی تازه و توانمند سروش هم قدم های ارزشمندی بردارید!
    فراوان سپاس 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا