🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مور و سلیمان ..

(ثبت: 1981) تیر 24, 1395 

بسمه تعالی

آیینه دلان  صورت شیطـــــان نشناسند

مورند کسانی که  سلیمــــــان نشناسند

در محکمه ی عدل  نشستند کسانی

کز عقل فقیرنـــد و دیوان نشناسند
 

مانند غبارنند  پـــــر و بال ندارند

ذرات که پرواز  ز جولان نشناسند

آنقدر که با سیــــلی امواج شکستند

این ساحلیان  موج ز طوفان نشناسند
 

تسبیح به دستند  ولـــی اهل گناهند

آن دسته که انجیل ز قرآن نشناسند

ازکثرت فرزند ، منا پر شده از سنگ

این مدعیان ، عید  ز قربــان نشناسند

شیطان نپرستند کسانی که نجیب اند

شیطان صفتان نیز  مسلمان نشناسند