🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مومن به تو

(ثبت: 215566) مهر 29, 1398 

💠 مومن به تو:

مشهور به کفرم و شرک و الحاد
حالی که مومن به توام،
و خال سیاهت.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    مهر 29, 1398

    زیباست
    درود ها گرامی🌺

    • سعید فلاحی

      مهر 29, 1398

      درودتان مهربانو

      ممنونم

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید🌹🌷🌺🌸

  2. … گاهی یک خال
    آدم را زال می کند و
    عالم آدم را، پایمال!

    پ…‌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا