🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد…

(ثبت: 2144) مرداد 14, 1395 

(1)

جبریل دلم غزلســرا آمده است

با صبغه ی یار آشنــا آمده است

تا مـــژده دهـد ولادت معصومه

از قم به زیارت رضا آمده است.

(2)

قم عزّ و شرف ز نــور اسلام گرفت

در دامن سبــز شیعــه آرام گرفت

وز برکت مضجـــع شما بــانـو بود

دروازه ای ازبهشت اگرنام گرفت.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):