🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میوه ممنوعه

(ثبت: 6846) مهر 21, 1397 
میوه ممنوعه

                    میوه ممنوعه………………

             اَز عشق تو من سیرم، اِصرار مکن دیگر 
             دریای جفای خویش ،، اِنکار مکن دیگر .

             نیرنگ تو بخشیدم، با اینکه دلم خون است
            این خفته دلِ خون را ،، بیدار مکن دیگر .

             هر چند زِهجر تو می سوزم و می سازم .
               لکن به وصال خویش،،وادار مکن دیگر 

               چون میوه ممنوعه،،،عشق تو حرامم شد 
               این قصّه باطل را ،، تکرار مکن دیگر.

                   مغلوب شدم هر بار ، از ناز نگاه تو
                با عاشقِ پاسوزت،، پیکار مکن دیگر..
        
            هر روز در آغوشت،رنجورتر از دیروز 
            درمانده راهت را، بیمار مکن دیگر 

               مستم زِخیال آن، لب های شکر ریزت
               این مست لبانت را،هوشیار مکن دیگر

              در دایره تقدیر عشق تو نشد میسور….
               با عشوه و طنّازی ،، رفتار مکن دیگر

              اَز نور جمال تو،، من زار و زبون گشتم
              اینگونه من دون را تو،خوار مکن دیگر..

              سَر را که سپردم من،، در راه وصال تو 
              با سلسله مویت ،،،بَر، دار، مکن دیگر.

              اَز ما که گذشت امّا،،دلداده کویت را…..
              با بوسه سوزانت،،ناکار مکن دیگر……

               یک لحظه نگاه تو،،کافی است جهانی را
               دیدار زِمشتاقان،،،بسیار مکن دیگر…….

         تقدیم به آنکه نمی داند…………….حادثه

نظرها
  1. درود

    شاعریتان مستدام

    • علی احمدی

      مهر 22, 1397

      ادیب والاقدر و شاعر گرامی سرور ارجمند جناب منوچهری گرانمایه بنده نوازی شما افتخاری آسمان گیر و بلند آوازه می باشد از برای بنده بی مقدار …………درودها و سپاس از مهر بی حصرتان 

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 23, 1397

    درود بر شما

    تقدیمی زیبایی ست

    • علی احمدی

      مهر 23, 1397

      عرض بیکرانه درود و سپاس از مهر بی حصرتان استاد والاقدر مهر بانو ایرانپور گران ارج ینده نوازی فرمودید و بی تردید زیبایی عنصر لاینفک نگاه ثمین حضرتعالی می باشد

  3. با سلام و احترام

    زیبا سروده اید

    سپاس از شما

    انشاء الله تعالی موفق باشید

    التماس دعا

    • علی احمدی

      مهر 25, 1397

      شرمسارم از اینکه بر ترکه تواضع می کوبید مهرتان را هماره سپاس جناب استاد شرافت مولای والامهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا