🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می افتاد

(ثبت: 267595) بهمن 19, 1402 
می افتاد

 

زمانی که زمستان روی بهمن ماه می افتاد
سراشیبی که در پیچ و خم یک راه می افتاد

گذرگاهی قرینه که پر از بیراهه و دره است
و شب هایی که از سقف بلندش ماه می افتاد

در این دریا هزاران ماهی آواره بی خورشید
به دنبال چراغی سوخته در چاه می افتاد

نفس می رفت و می آمد و در سینه هزاران سنگ
به جای واژه در حلق و دهان ها آه می افتاد

به یاد زاد روز این جنین خفته در آتش
تمام عقربک های زمان از گاه می افتاد

به زیر چاه می رفتیم و ماهی های بی مهتاب
اگرچه از بلندی های دنیا جاه می افتاد

 

برهان جاوید
سیم بهمن هزاروچهارصدویک

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    بهمن 19, 1402

    درودها بر شما
    نازنین ارجمند
    🌺🌺🌺🌺
    عید مبعث مبارک

    • برهان جاوید

      بهمن 19, 1402

      درود استاد معصومی گرامی
      سپاس بی کران از لطف و حضور ارزشمندتان
      این عید بزرگ بر شما مبارک
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏🙏🙏❤️❤️❤️

  2. معین حجت

    بهمن 19, 1402

    درود و دستمریزاد…
    بسیار عالی…
    لذت بردم …👏👏👏👏💐💐💐💐🌺🌺🌺

    • برهان جاوید

      بهمن 19, 1402

      درود استاد ارجمندم
      جناب حجت گرامی
      سپاس گزارم از مهرورزی و نظر لطف تان به حقیر
      عید سعید مبعث بر شما مبارک
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  3. درود ها جناب دوست برهان عزیز
    بسیار عالی است این غزل بسیارعالی
    🙏🍃🌿💐🌿🍃🙏

    • برهان جاوید

      بهمن 19, 1402

      درود استاد گرامیم
      جناب یزدانی ارجمند
      سپاس بیکران از لطف و نگاه زیباتان
      همواره پیروز باشید
      و این روز فرخنده بر شما مبارک
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  4. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 19, 1402

    زیبایی قلمتان ستودنی است
    احسنت بر این قلم زرنگار
    👏🌸👏🌸🌸👏💐🌿🍃

    • برهان جاوید

      بهمن 19, 1402

      سرکار خانم خیاط پیشه گرانقدر
      سپاس بیکران از حضور پر مهر و نظر لطف تان
      همواره پیروز و شاد باشید
      و عید سعید مبعث بر شما مبارک
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  5. احمد محسنی اصل

    بهمن 19, 1402

    سلام و درود بر جناب جاوید عزیز
    صمیمانه عید مبعث را محضرتان تبریک عرض میکنم
    اندیشه و قلم هنرمندتان برقرار باد به مهر 🌺🌺🌺

    • برهان جاوید

      بهمن 19, 1402

      درود جناب محسنی گرامی
      سپاسگزارم از شما
      پاینده باشید و سلامت
      و عید مبعث بر شما مبارک
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  6. شیدا شهبازی

    اسفند 2, 1402

    سلام و درود

    زیباست و ستودنی
    شب هایی که از سقف بلندش ماه می افتاد👏👏👌👌
    💐💐

    • برهان جاوید

      اسفند 2, 1402

      درود بر شما و نگاه زیبا و ارزشمند و حضور پر مهرتان
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🙏🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا