🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می برم تُرا ….

(ثبت: 257234) اسفند 22, 1401 

 

می برم تُرا …..به آن دور دستهایِ دور
به جزیره ای که
گرداگردش نیلیِ آبها وُ آبیِ آسمانش غوغایِ مرغانِ دریا
تا آنجا فارغ از
حسد حسودان وُ حرصِ حریصان
خورشید منفعل از انوارِ عارضت
باد بی قرار به نوازشِ طُره ات
سورِ سحر وُ نافهٔ نرگس بدمند تُرا
می دانم اما……
موجها هوای دلم را خواهند داشت که
مبادا بشکند بر ساحلِ خیالم
جایِ پاهایِ زیبایت ….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1401

    درودتان..سلام و درود

    عاشقانه ی زیبایی ست
    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 22, 1401

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    💐💐💐🙏💐💐💐🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا