🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نئوتیمائوس

(ثبت: 250683) شهریور 10, 1401 
نئوتیمائوس

 

نازنینِ مهربان

هی نگو نرو بمان

سرخ‌ماهیِ دلم

گرچه تشنهٔ شنیدنِ صدایِ گرمِ توست

حوضِ چشمِ من ولی

پُر شد از مساحتِ نبودنم

شک نکن به کنجِ دنجِ مردنم!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا