🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناخدا«آرکاداش»

(ثبت: 260949) خرداد 25, 1402 

 

ناخدا
پر ادعا
حرفایش باد هوا
قلب ما از هم جدا
بیخیال شکر خدا
باید فراموشم کنی

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 25, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    موفق باشید

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 25, 1402

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد عزیز

    🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا