🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه

(ثبت: 1998) تیر 27, 1395 

سلام

 

من‌ام

کسی که بی‌تو هرگز بود

حالم را اگر بپرسی

ملالی نیست

اشتها ندارم اما

خجالت می‌خورم

بی‌تو ماندن را

نه

نگران نشو

جویای حالت نمی‌شوم

پرسیدن ندارد

راه می‌روی در پیروزی

و شماره ات

دست به دست می‌گردد

پشت کارتهای«بی‌توهرگز»

نظرها 11 
  1. مينا امينی

    تیر 27, 1395

  2. سوگند صفا

    تیر 27, 1395

    سلام خانوم نوری عزیزززززم..

    مثل همیشه گل کاشتین…

    زنده باشین و برقرار

    قلم تون حرف نداره

    نویسا و پاینده…

    یاحق

    • آرزو نوری

      تیر 28, 1395

      سبلام عزیزم. سلامت باشی

  3. طارق خراسانی

    تیر 28, 1395

    سلام بر آرزویی که بی مانند است

    عاشق سبک شعری و مضمون های بدیع  شما هستم .

    واقعا با وجود شما نازنین شعر پاک حال و هوای دیگری دارد.

    ممنونم از حضور  همیشه سبزت

    در پناه خدا

    • آرزو نوری

      تیر 28, 1395

      سلام و عرض ادب. استاد بزرگوار….

  4. منصور شاهنگیان

    تیر 28, 1395

    پشت کارتهای :

    بی تو هرگز …

    چقدر زیبا و شاعرانه …

    به قریحه تان تبریک میگویم …

    قدرش را بدانید …

  5. صدیقه محمدجانی

    تیر 29, 1395

    هزاران درود و سلام نازنین 

    چه پایان زیبا و در عین حالحزینی

  6. احسان ظاهری

    تیر 31, 1395

    عالی بود

    سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا