🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه‌ای به دختری که ندارم!

(ثبت: 249511) مرداد 3, 1401 
نامه‌ای به دختری که ندارم!

 

دخترم سلام!

قرار بود پس از نُه ماه واندی که از سفر آمدی

پدرت ساز را شهناز کوک

وَ مادرت به‌اتفاقِ ملاحت سماعی کند

که زمین

آسمان

فرشتگان

حتّیٰ خدا را برقصاند!

مادرت کوچ

وَ تو از آمدن توبه کردی!

اکنون بی قرار

وعده‌ٔ قراری نمانده است

تو نیآمدی و او رفت

من ماندم و آن نیامدن و رفتن!

 

دخترم!

تنها گاهی از بهشت به‌پدرت

سری بزن

پیغمبرانه پیغامی

از اطلسی خنده‌هایِ مادرت بیاور

تا مرگ را بیشتر زندگی کنم

شاید خداخواست و من‌هم آمدم!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــ
✍ سید محمدرضـــا لاهیجی
ــــــــــــــــــــــــــــــ
🎤 اجرا: جنابِ آقایِ تیــــرناز
ــــــــــــــــــــــــــــــ
🎼 میکس: جنابِ آقایِ سپنتا
ــــــــــــــــــــــــــــــ

پ ن:

قالب: فرانوشت

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا