🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه

(ثبت: 4338) تیر 3, 1396 

بنشین و برای من نامه ­ای بنویس

از خودت بگو

چیزهایی که گمان می­ کنی

فراموش کرده ­ای

ولی هنوز

به آنها فکر می­ کنی

 

از روزمرگی ­هایت

هر اتفاق کوچکی

که قلب بزرگت را به درد می­ آورد

و همراه تو

به رختخواب می ­آید

 

از چین و چروکهای صورتت

سفیدی موهایت

از گریه ­هایی که زیر دوش آب گرم

شسته می­ شوند

و دور از چشم نزدیکانت

به فاضلاب می­ ریزند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. تیر 13, 1396

    آرزو جان احسنت زیبا و در عین حال واقعیت بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا