🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نتوان کرد ازاین عشق فرار

(ثبت: 263520) شهریور 27, 1402 

 

دل هواخواه نگاری است عزیز

که ز من برده نه یک دل که هزار

دلبری زاده ی خورشید و بلور

که بود رایحه اش عطر بهار

من که صیاد زبردست بدم

خود شدم آخر سر صید شکار

عاشقی گرچه جنون است و لیک

شدم آخر به تب عشق دچار

عشق در من شده چون آتش طور

برده از من همه هوش و اختیار

عاشقی حک شده در طالع من

قسمتم بوده ز چرخ روزگار

هرشب آید رخ او در نظرم

میزنم از غم او گاه هوار

نتوان رفت به بالین حبیب

نتوان کرد از این عشق فرار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 27, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • سلیم حمادی

      شهریور 30, 1402

      بانو ایرانپور عزیز
      ازحسن نظرتون سپاسگزارم
      پاینده باشید،🌹🌹

  2. شاعر ارجمند
    سلیم جان حمادی
    از خواندن شعرت لذت بردم
    مهرت ماندگار

    • سلیم حمادی

      شهریور 30, 1402

      جناب شبگرد عزیز

      ممنونم که به بنده دلگرمی دادید
      درپناه حق باشید،🌹🌹🌹

  3. مینا .تمدن خواه

    شهریور 27, 1402

    درود بر شما
    بسیارعالی
    🌹🌹🌹

    • سلیم حمادی

      شهریور 30, 1402

      بانو تمدن خواه عزیز

      ممنونم که به بنده لطف دارید و سپاسگزارم از اظهار نظرتون

      ،🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا