🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندیدی

(ثبت: 256317) بهمن 28, 1401 
ندیدی

ندیدی

انگار پریشان شدنم را تو ندیدی
بی تابی باران شدنم را تو ندیدی

لیلاتر از آنی که به پیش تو بنالم
مجنون بیابان شدنم را تو ندیدی

هر بار سر کوچه سراغ از تو گرفتم
ویلان خیابان شدنم را تو ندیدی

گفتی که گرانست تماشای محبت
ناچاری و ارزان شدنم را تو ندیدی

بگذار به مقصد برسانم دل خود را
تا بی سروسامان شدنم را تو ندیدی

ای بخت بلندی که نداری خبر از ما
مهجوری و حیران شدنم را تو ندیدی

در ساحل سبزت غم گرداب نداری
قربانی طوفان شدنم را تو ندیدی

♤♤♤

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1401

    سلام🌹

    یک نفس زیبا سراییده ای رفیق
    خدا را هزاران بار شکر ذره ای در وجودم حسادت نیست
    کیف کردم
    روان
    محکم
    و راحت
    این راحت سرودن خودش واقعا هنری بزرگ است

    آفرین

    در پناه خدا 🌱❤️🌹👌👌👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

    • علی معصومی

      بهمن 28, 1401

      سلام و ارادت و عرض ادب
      حضرت استاد نازنین
      ♡♡♡♡
      طارق دلش دریاست من شکی ندارم
      چشمان او بیناست من شکی ندارم

      در جمع پاک شاعران سرزمینم
      او شاعری یکتاست من شکی ندارم

      وقتی خراسانی قلم در دست گیرد
      گلواژه ای بر پاست من شکی ندارم

      در سینه لبریز عشق و مهربانش
      صد گوهر معناست من شکی ندارم

      ✍بداهه تقدیم
      💠💠💠

  2. پروانه آجورلو

    بهمن 28, 1401

    «لیلاتر از آنی که به پیش تو بنالم
    مجنون بیابان شدنم را تو ندیدی»👌👌👌👏👏👏👏

    درود جناب معصومی
    مثل همیشه زیبا ، روان، دلنشین
    قلمتان نویسا🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 30, 1401

    درود بر شما جناب معصومی ارجمند
    قلمتان سرسبز
    🙏💐🙏💐🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا