🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نزدیکتر ..

(ثبت: 6288) تیر 25, 1397 

بسمه تعالی

تو چه هستی که شدی از جان به من نزدیکتر

من ندیدم در جهان  از جان به تن نزدیکتر

بوی پیراهن چه باشد مصر کنعان من ست

نفس یوسف شد ز پیراهن به من نزدیکتر

خال در نزدیکی لب ها  دهن شیرین نکرد

من نخواهم شد به آن شیرین دهن نزدیکتر

آسمانی می شود چاهی که یوسف ماه او ست

هر چه شد دست برادر با رسن نزدیکتر

تیر معذور ست از پرتاب ، باشد شرمسار

می شود وقتی به آهوی ختن نزدیکتر

چیست تنها راه بی پایان دل در زندگی ؟

عشق را همواره  دیدم از سخن نزدیکتر

تن چه باشد جان برای دوست قربان می کنم

نیست بر من بی تو اینجا   جز کفن نزدیکتر

یار با ما  بی وفایی می کند این روز هــا

می شود بر دیگران  در انجمن نزدیکتر