🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “نسیم عشق”

(ثبت: 258116) فروردین 18, 1402 

 

انگشت اشاره ام را
به سمت حنجره ام نشانه رفتم و
تنهاییِ عمیق چشمانم را
بالا آوردم…
حالا تقویمِ ذهنم
خالی شده بود از روزهای گذشته.
مسواکم را برداشتم و
دهان خاطراتم را شستم
و ته مانده ی رویاهایم را
با غیظ تُف کردم.
حالا پیراهنِ زندگی
با گلهای ریزِ صورتی اش
قواره ی تنم شده بود و
نسیم عشقِ تو زیرکانه تنم را لمس میکرد
و آنگاه که بکارتِ تنم
در جغرافیای امن آغوشت محو میشد
با سرخی گونه هایم
چشمانم را از نگاهت می دزدیدم.

#دنیا_تیموری
۰۲/۱/۱۲

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    سلام

    چه قدر زیبا

    دلم می خواهد درباره این شعر زیبایت ساعت ها بنویسم

    عالی بود عالی

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👏👏👏👏👏👌🌹🌹🌱

    • دنیا تیموری

      فروردین 18, 1402

      زیبا خواندید استاد.
      مشتاق خواندن احساس زیبایتان هستم🌹🌹🌹

  2. نسرین حسینی

    فروردین 18, 1402

    بسیار زیبا بود
    درودها برشما ۰👏👏👌👌🌸🌸

    • دنیا تیموری

      فروردین 18, 1402

      درودها.
      نوش نگاهتون بانو جان🌹🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    🌸🌺🌸🌺🍃

    • دنیا تیموری

      فروردین 20, 1402

      زیبا خواندید بانو.
      نوش جان و نگاهتون🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا