🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشد

(ثبت: 268692) فروردین 9, 1403 

نشد

گفتم همیشه پیش تو باشم ولی نشد
در گوشه ای به قلب تو جا شم ولی نشد

رفتم که بعد از اینهمه غم، در کنار تو
از گیرودار غصه رها شم ولی نشد

گفثی که میرسی و مرا مژده ای می دهی
تا بی خیال چون و چرا شم ولی نشد

افتاده ام اگرچه که از پا به گوش خود
گفتم دوباره دست به عصاشم ولی نشد

میشد دوباره حال و هواپی عوض کنم
بلکه مقیم شهر شما شم ولی نشد

درد مرا که نزد طبیب تو گفته اند
میشد دوباره دار و و دوا شم ولی نشد

من جرعه نوش عشق تو هستم که سالها
می شد بدون درد و بلا شم ولی نشد

♤♤♤

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 9, 1403

    من جرعه نوش عشق تو هستم که سالها
    می شد بدون درد و بلا شم ولی نشد
    سلام و درود
    دستمریزاد .
    سالی نو با بهاری سرسبز مبارک باد .
    🌹🌹🌷🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا