🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نظر کرده دردیم

(ثبت: 249179) تیر 19, 1401 

نظر کرده دردیم

چشمه در چشمه بیا تا لب دریا برسیم
جلوه در جلوه به اکسیر تمنا برسیم

عطر سرزندگی باد صبا خواهد بود
بامدادی که به انفاس مسیحا برسیم

دیده واکن که غزل از سر مژگان تو بود
پرده بگشا که ز کفر تو به حاشا برسیم

عرصه تنگست و زمان تنگتر از سینه من
تا به سر منزل مقصود تو آیا برسیم؟

سر پیمان بلی’ قول تن و جان دادیم
سببی شو که زمانی سر سودا برسیم

ما از این بادیه رفتیم و خودت میدانی
تا کجا بار دگر با تو به صحرا برسیم

هر که لبریز جنون گشته بیاید برویم
شاید این مرتبه تا خیمه لیلا برسیم

ما نظرکرده دردیم و تو هم می دانی
دل شوریده! بناکن که به فردا برسیم

◇همزمان با روز عرفه ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    تیر 19, 1401

    درودها جناب معصومی عزیزوبزرگوار
    غزلی ناب و زیبا را مهمان صفحه ارجمندشمابودم ولذت بردم .احسنتم.
    🌸🌸🌸

  2. طارق خراسانی

    تیر 19, 1401

    هر که لبریز جنون گشته بیاید برویم
    شاید این مرتبه تا خیمه لیلا برسیم

    ما نظرکرده دردیم و تو هم می دانی
    دل شوریده! بناکن که به فردا برسیم

    عیدتان مبارک

    خیلی لطیف و زیبا

    درودتان استاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا