🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نـــام نــــــیـــک==درد گـــرانــــی==لـــقـــمــه نـــانــِ===عــــمـــرم

(ثبت: 481) دی 12, 1394 
نـــام نــــــیـــک==درد گـــرانــــی==لـــقـــمــه نـــانــِ===عــــمـــرم

تمام  عمرم  گذشت  با  نام  خانی

بزرگ  و   نام   نیک   جاودانی

چه  خورشید می درخشد هر زمانی

به  هر کوی، برزنی، جایی  ،  مکانی

****            ****         ****

کمر  را  می شکند  درد   گرانی

زند  بر جسم  و جانم  هر زیانی

ندارُم  روی  رفتن  در   دکانی

همه  زاغم  زنند   با   بدگمانی

***          ****         ****

دویدم  در  پی  یک  لقمه  نانی

شدُم   پیر و  نمانده  از   جوانی

و  مو  گفتن   برو  تا  سر  بازار

بکش  باری  و  پشتت  تا  توانی

***            ****         ****

نباشد کوی  دلبر  را   نشانی

روم  صحرا  پیِ کارِ  شبانی

همی  ترسم  که  عمرم  زی  سرایه

برد   جانم   همی   باد   خزانی

***         ****          ****

سلام  و  درود  بر کاکایلم و ددیلم

روز همه تون بخیر شادی

همه جا شکر خدا بارونه

تاته دشمن زیاری

دیما 1394