🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاب محبت

(ثبت: 258064) فروردین 16, 1402 

نقاب محبت

دیشب هوس را دیدم!
زیر درخت سیب؛
با نقابی از محبت
عاشقانه می سرود!!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 16, 1402

    آری
    دیدم به دفترم آمده و شعرم را خوانده بودی
    ولی گویا از ترس فلک شدن بی هیچ نظری از آن گذشتی 😂

    سلام دختر عزیزم

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. پروانه آجورلو

    فروردین 16, 1402

    سلام و درود
    نکته، همان تررررررررس …..😂😃

    «تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
    وجود نازکت آزرده گزند مباد»

    خوشحالم که به شعر پاک آمدم و افتخار آشنایی با شما نصیبم شد
    در این روزگار قحطی محبت و مهربانی؛ در کلام شما همیشه عشق پدرانه موج میزند و من این موهبت را هر بار با تک تک واژه هایتان نفس می کشم🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 16, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

  4. فاضله هاشمی

    فروردین 16, 1402

    بسیار زیبا سرودید مهربان 🌹

  5. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 16, 1402

    درود بر شما
    کوتاه بسیار زیبایی سروده اید
    ❤️❤️❤️🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا