🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاشی در خیال

(ثبت: 223598) اسفند 29, 1398 

 

زیباترین
نقاشی دنیا را
نقاش
از لب من
و پیشانیت کشید!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1398

    سلام
    نوروزتان پیروز
    در پناه خدا 🍃❤️🍃

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      سپاس از نگاه زیبای شما دوست عزیز
      در پناه حق

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 29, 1398

    رسم لب بر جبین یار

    به یاد ماندنی

    چون بهاری دلنشین

    هر روزتان پیروز

    ایام بکام

    🌸🌸🌸🌸🌸

  3. فریبا نوری

    اسفند 29, 1398

    سلام

    نوروزتان به مهر و نیکی

    🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود و سپاسگزارم
      سال خوبی داشته باشید بانو
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا