🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوازش

(ثبت: 224744) فروردین 13, 1399 
نوازش

 

چقدر
گیج خورده بودم و تاب
بدنبال آفتاب
در تار و تاریکی
رفته در فریبای سراب
و هراکنون چشمان توست
کاسه ، کاسه صبح
ازمَشرَب مشرق
طلوع
منقسمست بر
انظار منتظر گندمزار
خوشه های شوق ریخته
از فراوانی
بر شانه ، شانه ی ارادت
هزار عاشق بر می خیزد
از نوازش نسیم
لابلای گیسوان آشفتگی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 13, 1399

    وصف حیرانی

    به هر جانب نگاه

    چون پریشان زلف هایی

    در پگاه

    یادی از شب شد

    نیامد آن نگار

    گر چه بشنیدم

    صدایی گفت آه

    سلام و درود

    استاد بزرگمهر

    تقدیمی : 🍃

    آفتاب ای آفتاب ای آفتاب
    آفتابی دل رها جانب سراب

    یاد گندم زار کن ، کشتی ، درو
    گر چه عالم رو به ویرانی خراب

    ولی اله بایبوردی

    13 / 01 / 1399

    💐💐💐💐💐💐💐💐

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 13, 1399

    ❤️🙏

  3. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1399

    سلام و درود

    سپید دلربایی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 13, 1399

    چقدر
    گیج خورده بودم و تاب
    بدنبال آفتاب

    درودتان استاد و دستمریزاد
    زنده باشید و تندرست ادیب فرهیخته
    🙏🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿🙏

  5. سلام

    دستمریزاد
    🌹🌹🌹

  6. سپیده طالبی

    فروردین 17, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام استاد گرامی
    فرارسیدن سال نو را به حضور تان شاد باش می‌گویم
    و سپاس برای این سپید زیبایتان
    دلتان مالامال از امید باشد و روزگارتان سبز🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا