🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوحه خوانی ..

(ثبت: 2307) شهریور 4, 1395 

بسمه تعالی

با لب سرخت نیازی بر می و میخانه نیست

آنکه از شعر لبانت بگذرد  فرزانــه نیست

جای مسجد  کاشکی  میخانه ای می ساختند

عهد و پیمان هست اما  ساغر و پیمانه نیست

طرح گیسوهای تــــو  آشفته می سازد مرا

مثل بادی که  برایش خانه و کاشانه نیست
 

قسمت ابن السلام وقت شد لیــــــلای من

شهر می داند که او مانند من  دیوانه نیست

شمع بودم  سوختم در خلوت شب های تو

نوگل زیبای من امشب چرا  پروانه نیست  ؟

با خیـال دانــــه   ما را  در قفس انداختند

زندگی در تنگنایی هست ، اما دانه نیست
 

رقص عریان کن، که امشب پرده بالا می رود

خاطرت آسوده باشد  هیچ کس بیگانه نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):