🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نور عشقی ابدی

(ثبت: 126) آبان 2, 1394 

نور عشقی ابدی جان همه پروانه اوست
طعم شیرین حقیقت ته پیمانه اوست
مردی و معرفت از شیوه مردانه اوست
جان به قربان سری که سر جانانه اوست

"این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست"

مجید_مصطفوی

عاشورای حسینی تسلیت باد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    آبان 2, 1394

    سلام و درود
    ایام سوگواری رو تسلیت میگم
    بسیارزیبا بود ناب سروده تان
    در پناه حق

  2. فرخنده عابدینی

    آبان 2, 1394

    قطعه زیبایی خواندم. به دل نشست. ممنون.
    عاشورای حسینی تسلیت…

  3. نگار حسن زاده

    آبان 2, 1394

    سلام و درود بر شما

    شام غریبان حسینی رو تسلیت عرض می کنم

    بسیار زیبا بود

    موفق و سربلند باشید

  4. علی اکبر سلطانی

    آبان 2, 1394

    سلام عرض ادب …

    زیباست و خواندنی ..

    شام غریبان سیدلشهدا را تسلیت عرض می کنم

    سربلندی تان ارزوی ماست ..

  5. صباغ کلات

    آبان 6, 1394

    .

    پسر خـون خـدا ، امــــرِ به معـــروفی کرد

    کوه مکتوب ، شنیدیم ؛ که صد کوفی کرد

    مسلم،آنشب چونمازش به سلامات رسید

    مهــر کــوفی تتقی زد ؛ و علامــات رسید

    این بهارش،همه را،گفت:چه سالی ! چه نکوست

    «این حسین کیست؟که دلها،همه پروانهءاوست»

    ………………………………………….

    آجرک الله تعالی خیرا . ان شاء الله .

    +

    گل ، دسته دسته

    .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا