🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاهش

(ثبت: 261989) تیر 28, 1402 

 

با نگاهش شانه زد مویِ غزل هایِ مرا
لعنتی؛ آمد که شورِ شعر چشمم تَر کند

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    سلام و درود
    زیباست شعر مفرد شما سرکار خانم رحمانی

    لطفا به حسينيه ی مجازی شعر پاک نیز سر بزنید:

    https://sherepaak.com/261937/—-

    • شیما رحمانی

      تیر 31, 1402

      فراوان درود جناب رضاپور بزرگوار و بروی چشم🙏🌹🌹

  2. فیروزه سمیعی

    تیر 28, 1402

    درودتان شیما جانم⁦♥️⁩
    تک بیتی زیبایی سروده اید جانا🌹💫⁦☘️⁩⁦
    همیشه به عشق بسرایید 💖
    پاینده باشید و سرفراز
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • شیما رحمانی

      تیر 31, 1402

      درود فیروزه عزیزم و بینهایت سپاس از مهر همیشگی نگاهت🙏🌹❤❤❤

  3. مينا امينی

    تیر 28, 1402

    زیباست جانکم که
    ❤️🦋❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا