🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاهم کن«داداشم»

(ثبت: 256914) اسفند 14, 1401 

 

نگاهم کن
گمان میکنی
بی تو
نمیشود عاشق بود؟
شقایق چطور؟
زندگی یکبار بود؟
اما عشق هم
گاهی اشتباه میکند
گذشتن از تو
خوب ترین کار نبود
باید دوباره
چشمانت را شروع کنم
نگاهم کن

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 14, 1401

    سلام
    زیباست
    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • فاضله هاشمی

      اسفند 15, 1401

      سلام بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹

  2. رضا محمدصالحی

    اسفند 14, 1401

    🌷🌷🌷👏

  3. مهر بانوی سرزمینم
    لذت بردم از شعر زیبایتان
    قلمتان روان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا