🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه تازه ام

(ثبت: 234537) دی 8, 1399 

– نگاه تازه‌ام:

با نگاهی تازه سفره انداخته‌ست
چشم های من…

بیا…
پیش از آن که بیات شود!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود بر شاعر زیبانویس و زیبا اندیش
    بسیار عالیست درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا