🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۱

(ثبت: 238058) فروردین 24, 1400 

 

یک چیز آدم را می‌کشد
گاهی یک تیر،
گاهی یک تصادف،،
گاهی یک شعر
و یا یک رفتن
ولی هیچ آدمی
از تنهایی نمرده ست،
فقط بسیاری دق کرده‌اند…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_هاشور_در_هاشور
#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    فروردین 24, 1400

    طعنه ای داشت این اثر و نیشگونی بود بر ذهن خفته و خمود خواننده …
    مقایسه مردن و دق کردن و تفاوت فاحش این دو حالت جای بحث داشت و در مجموع زیبا بود
    درود بر شما

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1400

    سلام و درود
    کاش توضیح و تعریفی از شعر هاشور،
    ارائه دهید. 🌿🌿🌿

    • سعید فلاحی

      فروردین 26, 1400

      درود و ادب

      حتما در پست‌های پیشرو در قسمت مطالب ادبی ارایه خواهد شد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا