🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۳

(ثبت: 238060) فروردین 26, 1400 

 

پاییزی‌ست تلخ…
میان سمفونی باران وُ،
–غروبی دردمند!
که رقص برگریزانش حتا؛
حسِ دلگیرم را
به وجد نمی‌آورد!
وَ در این شب‌ها
مهتابی سراغم را نمی‌گیرد
***
آه، پاییز!
اندوهم بی‌پایان‌ست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_هاشور_در_هاشور
#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 26, 1400

    🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا