🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۶

(ثبت: 238330) اردیبهشت 5, 1400 

 

نگاه خیره ی من ،،،
با چشمانی بیگانه از خودم؛
ماتِ نگاهِ سردت بود…
دردانگیز بود برایم که،
چرا مثلِ گذشته‌ها”’
نگاهم را،
با تبسمِ همیشگی‌ات
–پاسخ ندادی؟!

نکند–
سکّوی یخ‌زده‌ی غسال‌خانه
گرمای مهرت را
سرد کرده بود؟!
آه!
آه؛
–پدر!

پ.ن:
و سخت است فرزندی، پدرش را غسل دهدو،
کفن بپوشاند!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا