🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۰۲

(ثبت: 238646) اردیبهشت 16, 1400 

 

گاه،،،
یک لبخند ساده،
یا گلی سرخ،،،
چکمه‌های جنگ را
گم می‌کند!..
***
مگر به “معجزه‌ی عشق”؛
ایمان ندارید؟!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    اردیبهشت 16, 1400

    سلام
    سروده ی زیبایی ست
    قلم تان نویسا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 16, 1400

      درود بی نهایت

      سپاس شما را

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا